1.4.12

Karvainen viikonloppu

Lauantaina tuli käymään Taavi cockeri omistajansa kanssa. Mentiin samaan puskaan kuin viimeksi Torstin kanssa. Tällä kertaa vain pitempi lenkki, kolme tuntia sai koirat olla irti. :) Oli mulla erittäin väsynyt koira illalla, mikä on aika harvinaista.














Samana iltana tein Kiralle puolikuristavan:



Ja sunnuntaina oli vuorossa mätsärit Karstulassa! Autossa oli minun ja Kiran lisäksi Essi + Hertta, kuskina toimi Nata, jolla Taavi mukana.
Ensin oli pentujen vuoro, johon meni Hertta kera Essin. Meni niiiiin hienosti, Herttuli seisoi vapaastikkin! Sininen nauha tuli mutta ei sijoitusta, edelleen ihmettelen että miksi.
Kun pienten vuoro tuli, oltiin minä ja Nata molemmat koirien kanssa kehässä. Kira ei pelännyt tuomaria vaikka varoittelin että saattaa olla arka, mutta antoi nätiski katsoa jopa hampaat. :) Me saatiin punainen nauha ja N&T sinisen.
Sinisten kehässä Taavi ja Nata jyräsi ollen sinisten ensimmäinen! Minä + Kirsti oltiin hyvällä yhteistyöllä punaisten kakkosia! Erittäin tyytyväinen olen Kiran kehäkäyttäytymiseen!
Bis-kehässä Taavi&Nata olivat kahdeksaisia, kaikki sijoittuivat ja koiria oli kehässä 10. :)
Oli erittäin kivaa ja hauskaa, tapahtuma oli todella hyvin järjestetty, sillä koko mätsäreihin kului aikaa vain 2h! Ehdottomasti uusiksi mahdollisimman pian vaikka samalla porukalla! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pikku koululainen

Tällä viikolla aloitimme Karun kanssa pentukoulun. Kurssi on kerran viikossa viisi kertaa ja meidän lisäksi siellä on kolme muuta pentua omi...