22.12.11

Haaste!

Sain haasteen Emilialta! Kiitos siis siitä. :)

Eli minun pitää..
1. kiittää haasteen antajaa
2. antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Haasteen annan Jentsulle, Reetalle, Essille, Suville, Jennille, Tampalle, Jeminalle ja Inkalle! :)


1. Oon ujo jos tapaan uuden ihmisen, jos ei olla tunnettu kauaa niin en millään keksi sanottavaa enkä oikein sano mitään. Tuttujen ihmisten kesken juttu lentää sillä tavalla että oikein hävettää. Eikä mulla ole mitään välttämätöntä pakkoa tutustua ihmisiin, jos ei tarvii niin ei.
2. Mulla on kaks veljeä jotka ovat maailman parhaimmat! <3
3. Haluan muuttaa maalle joskus ja hankkia lampaita + kanoja, ehkä jopa ihan lampuriksi voisi ryhtyä.
4. En tykkää lapsista.
5. Inhoan apinoita.
6. Mulla on periaatteena että en hanki tiettyä koirarotua ellen pysty tarjoamaan sille sitä toimintaa mihin se on jalostettu, siksipä hankin paimenen vasta kun mullon lampaita. :) Katotaan pystynkö pitämään kiinni tästä tavoitteesta. Noh, seuraava rotu on jo tiedossa, sama käyttötarkoitus kuin Kirstillä. ;)
7. Oon laiska.
8. Mun jokainen oma ensimmäinen lemmikkilaji on väriltään musta. Selvennetääs, eli mun eka "lemmikki" oli Jenni kana. Ensimmäinen musta kana mitä oon ikinä nähny. Sitten tuli marsu, Mustis, sekin musta. Ja nyt Kira. :)








 Että niin, nyt oon minä kirjoitellu itestäni ne 8 asiaa, seuraavaksi saa kirjoittaa ne keille haasteen oon heittäny. ;)

2 kommenttia:

  1. lotta mä näin kerran susta jotain unta ja tuli ikävä :c ♥ ja jee kiitos tästä haasteesta, teen tän tässä joku päivä ;--)

    VastaaPoista
  2. no voooi ♥ tunkeuduin uneesi! wuhuu teeppäs ;)

    VastaaPoista

Sosiaalistamista kaikilla mausteilla

Nyt on Karu saavuttanut 12 viikon iän, joka tarkoittaa sitä, että teoriassa paras sosiaalistumisvaihe on ohitse. Tämähän ei ole tietenkään k...